SodaStream

Free_cranberry_01.png

SodaStream

Julen '16

 
Thumbnail_worstgift_ny.jpg

Kan vand være sjovt?

I gamle dage skelnede man mellem PR, ‘annoncering’ og sponsorering. I dag har vi samlet hele SodaStreams markedsføring under én digital hat for at udnytte content bedst muligt ved at kombinere bloggere, statusopdateringer, live events og salgsfremstød.

Resultater 

Ved at dreje samtalen ind på andet end ‘pris’ og ‘produkt’ lykkedes vi med at gøre SodaStream relevant igen. Resultatet er støt stigende salgstal og en øget købsintention hos målgruppen.

Julekampagnen “The worst gift” rullede i 2016 (og snart i 2017) i Danmark, Norge, Sverige, Finland, Tyskland, Østrig, Holland, Canada og mange andre lande. BTB-strategien sikrede større indsalg i detailhandlen, og kombinationen af  PR og “The worst gift” vækstede BTC-salget 40 % i 2016. 

PR-strategien for 2017 gav en reach på 18.000.000 og 144 opslag.

Classic_cola_01.png