FOSS

AlphatecFNo.jpg

FOSS

Analytics beyond measure

FOSS har vundet respekt og anerkendelse gennem de sidste 60 år for måleapparatur til fødevareproducenter over hele verden. Rethink har hjulpet FOSS med at sikre en succesfuld digital omstilling, så virksomhedens globale kunder fremover opfatter data som den mest værdifulde naturlige ressource. FOSS’ gamle payoff ‘Solutions’ er blevet til ‘Analytics beyond measure”, og Rethink står bag både den interne implementering og den eksternt målrettede markedsføring.

dairy_cover.png
suit_cover.png
mock2.png
mock3.png
webb.png

Resultater 

Med en gennemførselsprocent på 84 har Rethinks e-learningmodul været med til at forankre den nye identitet blandt medarbejderne over hele verden. Den målrettede eksponering på LinkedIn føder sideløbende den digitale markedsføring med relevante brugerdata, der sikrer, at alle relevante modtagere kommer sikkert fra aha-oplevelse til købs-support.

 

84%

har været igennem e-learningen

 
whyfoss.png
bagvaeg.png
grid.jpg
typo.jpg
farger.jpg
icons.jpg
WP.png
brand_bild_3.jpg
brand_bild_2.jpg
brand_bild_1.jpg