Arriva

thumbnail.png

Arriva

Med videre 

Arriva er en stor kollektiv trafik-aktør, der både opererer tog, busser og el-biler –og som gerne vil gå forrest. Både når det kommer til udvikling, så færre tager bilen og flere udnytter den nye teknologis muligheder for effektiv, miljøbevidst og billig offentlig trafik. Og når det kommer til at skabe trygge rammer for gode arbejdsliv. Rethink har udviklet hele den nye identitet og platform med nyt purpose, pay-off og bygget bro til både den interne og eksterne kommunikation.

posters.png
leder_kit_mockup.png

Resultater 

Medarbejderne har taget det nye Arriva til sig. 85 % har gennemført e-learningen, og payoff’et er integreret i alt fra on-boardingprocesser til nye servicekoncepter. Og på grund af de små film ved alle medarbejderne nu, hvordan direktøren for det hele ser ud. Brand-building i øjenhøjde.

 

85%

har gennemført e-learningen

image6.jpg